۱۷۰ هزار اشتغال خالص، رهاورد دولت سیزدهم در استان | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر از خراسان رضوی بود از هر ۱۰ تن در غزه ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد چه کسانی می‌توانند در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری رأی دهند؟ اعلام نتایج انتخابات تا ساعت ۱۱ روز بعد از رای گیری اعلام خواهد شد مخبر: جمهوری اسلامی ایران مخالف تحریم‌های یک‌جانبه ظالمانه در حوزه انرژی است درخواست جامعه کارگری از رئیس‌جمهور آینده: به وضعیت معیشتی کارگران توجه کنید «سرمشق»، نمایه‌ای از خدمات دولت سیزدهم در خراسان‌رضوی | باید دستاورد‌های شهید رئیسی مورد تبیین قرار گیرد فردا همه پای کار وطن رأی‌های طلایی مشهد در سپهر سیاسی ایران همیشه تعیین‌کننده است اطلاعیه شماره ۵ ستاد انتخابات کشور | شناسه دو کاندیدا اعلام شد پایان تبلیغات مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ویدئو | سخنگوی ستاد انتخابات: تعداد بسیار محدودی افزایش شعب اخذ رای خواهیم داشت نشست تخصصی معاونان علمی پژوهشی سپاه پاسداران در مشهد برگزار شد | رونمایی از ۷ محصول فناورانه بسیج اردوغان خواستار پایان جنگ داخلی در سوریه شد معاون ستاد کل نیروهای مسلح: پرچم عِلم در نیروهای مسلح با هدایت فرمانده کل قوا برپا شده و پیش رفته است ۱۰ پهپاد اوکراین بر فراز روسیه منهدم شدند
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

آخرین وضعیت طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت| عزم مجلس برای تعیین‌تکلیف معلمان خرید خدمات آموزشی

  • کد خبر: ۱۲۴۱۴۸
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
  • ۱
آخرین وضعیت طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت| عزم مجلس برای تعیین‌تکلیف معلمان خرید خدمات آموزشی
رئیس کارگروه بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت مجلس گفت: نظر اعضای کمیسیون اجتماعی این است که نیروهای خرید خدمات آموزشی در قالب طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش یا در قالب ساماندهی کارکنان دولت تعیین‌تکلیف شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، عباس گودرزی درباره نحوه تعیین‌تکلیف معلمان خرید خدمات آموزشی عنوان کرد: طرح ساماندهی کارکنان دولت در فاز نخست به تعیین تکلیف نیرو‌های شرکتی پرداخته، ولی نظر اعضای کمیسیون اجتماعی این است که نیرو‌های خرید خدمات آموزشی یا در قالب طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش که در کمیسیون آموزش در حال تدوین است و یا در قالب طرح ساماندهی کارکنان دولت تعیین تکلیف شوند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در عین حال کمیسیون اجتماعی هنوز وارد بررسی موادی از این طرح که تعیین می‌کند چه گروه‌هایی مشمول طرح ساماندهی کارکنان دولت می‌شوند، نشده  و تاکنون در این رابطه بحثی صورت نگرفته است.

گودرزی  تصریح کرد: تاکنون کمیسیون اجتماعی مصوب کرده است که در آینده دولت چگونه و با چه ساز و کاری می‌تواند نسبت به جذب نیرو اقدام کند. در مصوبه کمیسیون اجتماعی شده که دولت نمی‌تواند با واسطه شرکت‌های واسطه گر اقدام به جذب نیرو کرده و این شرکت‌ها از گردونه جذب نیرو حذف خواهند شد.

وی ادامه داد: اعضای کمیسیون اجتماعی پس از پایان سرکشی به حوزه انتخابیه این موضوع را در کمیسیون جمع بندی خواهند کرد و به اطلاع عموم می‌رسانند.

رئیس کارگروه بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس تاکید کرد: با توجه به اینکه کمیسیون آموزش مجلس طرحی برای ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش در دستور کار خود داشته با این کمیسیون به تفاهم خواهیم رسید و معلمان خرید خدمات آموزشی را در قالب یکی از دو طرح ساماندهی کارکنان دولت یا ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش تعیین تکلیف خواهیم کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
سلام کارگران و کارمندان سراسر کشور از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار دارند طرح ساماندهی را که بیش از دو سال هست صحبتش وجود دارد زودتر تصویب نمایند تا خواسته ملی تحقق یابد قشر مستضعف به حقوقشان برسند و مفسدان دستشان از بیت المال قطع شود
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->